| 1 |
1021-6LITERATURECONF (R3) |
آسیبشناسی آموزش ادبیات فارسی در دانشگاهها و نقش آن در هویتسازی ملی |
فضل الله رضایی اردانی، محمد ابراهیم فاضلی شورکی، امیر حسین کارگرشورکی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 2 |
1380-6LITERATURECONF (R1) |
آسیبشناسی محتوای کتاب فارسی چهارم دبستان |
حیدر قمری |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 3 |
1206-6LITERATURECONF |
آموزش فارسی عمومی مبتنی بر علوم اعصاب در دانشگاه ها |
مهدی غربا، طیبه تجری، طواق گلدی گلشاهی، شبیر خطیری |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 4 |
1291-6LITERATURECONF (R1) |
ادبیات انقلاب در دوره دوم متوسطه به مثابه بستری برای تربیت ایمانی-انقلابی: رویکردی مبتنی بر مولفههای تربیتی رهبر معظم انقلاب |
معصومه ابراهیمی هژیر |
پذیرفته شده |
| 5 |
1218-6LITERATURECONF (R1) |
ارزیابی اثر روایت نویسی کارورزی بر من حرفه ای از دید دانشجومعلمان رشته ادبیات پردیس ساری |
زهرا عربی جویباری، محمدعلی علوی دوست |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 6 |
1236-6LITERATURECONF |
ارزیابی میزان تحقق اهداف تفکر انتقادی در کتاب فارسی پایۀ هفتم بر مبنای مؤلفههای پل و الدر و اسناد بالادستی آموزشوپرورش |
زبیده سورتیجی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 7 |
1117-6LITERATURECONF (R2) |
از انشای سنتی تا نوشتن خلاق: نقدی بر شیوههای تدریس انشا در نظام آموزشی ایران |
غلامرضا هاتفی اردکانی، محمد ابراهیم فاضلی شورکی، سید ابوالفضل بنی فاطمی |
پذیرفته شده |
| 8 |
1194-6LITERATURECONF (R2) |
اهمیّت بررسی آثار شاخص شاعران در کتابهای فارسی متوسطه دوم (دهم و یازدهم) |
سمیه مهدی زاده، فاطمه اسفندیاری |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 9 |
1193-6LITERATURECONF (R1) |
بازاندیشی در کلمۀ «قلمرو» در «قلمرو زبانی، ادبی و فکری» در کتابهای درسی علوم و فنون ادبی و فارسی دورۀ دوم متوسطه |
اختیار بخشی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 10 |
1392-6LITERATURECONF |
بازتاب مؤلفههای یأس و امید در کتاب فارسی پایه چهارم دبستان. |
زهرا غلامی، بهار قربان نژاد زواردهی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 11 |
1183-6LITERATURECONF |
((بررسی انتقادی عناصر زیبایی شناسی درکتاب فارسی پایه یازدهم)) |
حنیف صادقی، رکسانا جلالی نژاد |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 12 |
1204-6LITERATURECONF (R3) |
بررسی انتقادی همخوانی دانشهای ادبی و زبانی کتب فارسی پایههای هشتم و نهم با متن دروس آنها |
آرمین پولادی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 13 |
1395-6LITERATURECONF |
بررسی اندیشههای پنهان دروس تعلیمی در کتاب فارسی پایه دهم و یازدهم |
فاطمه کبودتبار، آزاده کبودتبار |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 14 |
1120-6LITERATURECONF (R1) |
بررسی تأثیر آگاهانه و ناخودآگاه آیات و روایات در بازنمایی موضوعات اجتماعی، اخلاقی و فرهنگی در اشعار کتاب فارسی مقطع متوسطه دوم |
علی بلاغی اینالو، سعید تاج محمدی کندری، سید مهدی موسوی |
پذیرفته شده |
| 15 |
1129-6LITERATURECONF (R1) |
بررسی تطبیق متون عارفانه کتب فارسی متوسطه اول و دوم با سن و فهم دانشآموزان |
فاطمه زهرا منتظری محلی، فاطمه جعفری کمانگر |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 16 |
1385-6LITERATURECONF |
بررسی تطبیقی ادبیات مقاومت کتاب فارسی دبستان دهۀ 60 و دورۀ معاصر |
زهرا امیری قریه علی، زینب بنی اسدی، فاطمه کرمی راویز |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 17 |
1060-6LITERATURECONF (R2) |
بررسی تطبیقی فعل شروع در زبان فارسی، عربی و انگلیسی |
زهرا هاتفی اردکانی، غلامرضا هاتفی اردکانی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 18 |
1383-6LITERATURECONF |
بررسی تطبیقی مولفه های آموزشی مدل بسط رایگلوث در دانش های زبانی کتاب فارسی پایه هفتم |
امیررضا ادبی فیروزجائی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 19 |
1178-6LITERATURECONF (R2) |
بررسی تقویت مهارت خواندن در اشعار خاقانی شروانی |
مهدی خالقی |
پذیرفته شده |
| 20 |
1174-6LITERATURECONF (R3) |
بررسی تناسب درونمایه گنج حکمتها و روانخوانیهای فارسی متوسطه دوم با نوع ادبی هر فصل |
سیده ملیحه هاشمی سلیمی، مبین حسنزاده خلیل |
پذیرفته شده |
| 21 |
1220-6LITERATURECONF (R2) |
بررسی توصیفی تمرینات موجود در کتب فارسی مقطع متوسطۀ اول |
ناصر کاظم خانلو، رسول رضایی سرتشنیزی، شهناز ولی پور هفشجانی |
پذیرفته شده |
| 22 |
1359-6LITERATURECONF (R1) |
بررسی چالشها و فرصتهای حکمرانی آموزشی هوش مصنوعی در آینده مدارس ایران |
فاطمه غلامشاهی، لیلا رستگارنیک |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 23 |
1362-6LITERATURECONF (R3) |
بررسی زیباییشناختی صور خیال در کتابهای فارسی متوسّطه دوم |
ستار پیر عین الدین، شکوفه دارابی، سمیه غلام علی زاده |
پذیرفته شده |
| 24 |
1067-6LITERATURECONF (R1) |
بررسی سطح آوایی متون حماسی در کتابهای فارسی رشتهی ادبیّات و علوم انسانی نظام جدید آموزش متوسّطه |
سعیده فیضی، محمّد تقی قندی، مهدی صفری |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 25 |
1074-6LITERATURECONF |
بررسی سطح آوایی متون غنایی منظوم در کتابهای فارسی دورۀ دوم متوسّطه |
فائزه شریف، مهدی صفری، محمّدتقی قندی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 26 |
1400-6LITERATURECONF |
بررسی ظرفیتهای کتابهای فارسی متوسطۀ اول برای آموزش با هوش مصنوعی |
مبینا نصیری، فرزاد بختیاری مرکیه |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 27 |
1378-6LITERATURECONF |
بررسی غلط های املائی فارسی در شبکه های مجازی: علل و انواع |
حسن بشیرنژاد، محمد باقر خطیبی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 28 |
1111-6LITERATURECONF (R1) |
بررسی فرصتها و چالشهای بهرهگیری از هوش مصنوعی در آموزش زبان و ادبیات فارسی |
علا خواجه |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 29 |
1137-6LITERATURECONF (R1) |
بررسی قلمرو فکری اشعار زبان فارسی در فارسی پایه دوازدهم |
نسرین عمران نژاد، عبدالحسین حیدری |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 30 |
1085-6LITERATURECONF (R1) |
بررسی کارکرد درونمایۀ «معنای زندگی» در کتاب نگارش یازدهم متوسطه |
هادی دهقانی یزدلی، جواد حیدری |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 31 |
1305-6LITERATURECONF |
بررسی کتاب اول آموزش زبان و فرهنگ ایران به غیر فارسی زبانان (آزوفا) از منظر آموزش دستور زبان |
ناصر کاظم خانلو |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 32 |
1103-6LITERATURECONF (R4) |
بررسی کتاب فارسی پایه هشتم بر اساس مهارت های دهگانه زندگی از منظر سازمان بهداشت جهانی |
سیدذکریا حسن زاده دیوا، حمیدرضا هادی زاد، محمد خان باباپور ساسی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 33 |
1036-6LITERATURECONF (R4) |
بررسی کتاب فارسی دهم متوسطه از منظر هوش اخلاقی براساس مؤلفههای بوربا |
معصومه رجایی، مبینا قانقرمه |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 34 |
1406-6LITERATURECONF |
بررسی کتب ادبیات دوره دوم ابتدایی از منظر تقویت هویت اجتماعی دانش آموزان |
فاطمه وحیدیان |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 35 |
1403-6LITERATURECONF |
بررسی محتوای بخش«گفتوگو» فارسی متوسطه اول و تاثیر آن بر تقویت تعامل اجتماعی دانشآموزان |
هانیه اسماعیلی، بهار قرباننژاد زواردهی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 36 |
1057-6LITERATURECONF (R1) |
بررسی محتوای سبک شناسی آموزشی در گزینش متون شعر و نثر کتاب فارسی دهم |
سیدمحمدعلی میرجلیلی، سید علی حاجی میرزائی |
پذیرفته شده |
| 37 |
1130-6LITERATURECONF (R1) |
بررسی محتوای کتاب فارسی دوره ابتدایی با رویکرد ایثار و شهادت و راهکارهای تربیتی آن |
مطهره پاکمهر، کلثوم غلامی اندراتی |
پذیرفته شده |
| 38 |
1371-6LITERATURECONF |
بررسی مضامین اخلاقی موجود در حکایت های کتاب فارسی دورۀ دوم متوسطه |
فاطمه عسکری فیروزجائی، محمدعلی نوری خوشرودباری |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر |
| 39 |
1027-6LITERATURECONF (R2) |
بررسی منتقدانه نوع ادبی مندرج در کتاب فارسی پایه هفتم |
سیده فاطمه اسدی امرئی، زهرا نصریان |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 40 |
1360-6LITERATURECONF (R1) |
بررسی موردی حکایات کهنفارسی در آموزش سبکزندگی سالم دانشآموزان دوره متوسطهدوم |
علیرضا فاضلی شورکی، ابوالفضل فلاح یخدانی، سجاد رجبیپور محمود آبادی |
پذیرفته شده |
| 41 |
1387-6LITERATURECONF |
بررسی مولفه های الگوی آموزشی مریل در کارگاه های متن پژوهی کتاب فارسی دوازدهم |
مجتبی ذبیح زاده باغلوئی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 42 |
1136-6LITERATURECONF (R2) |
بررسی میزان و مقایسه کاربست شعر کودک و نوجوان در بستر کتب فارسی دوره اول و دوم ابتدایی |
امیر محمد گل بغدادآباد، غلامرضا هاتفی اردکانی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 43 |
1121-6LITERATURECONF (R1) |
بررسی نقادانه ی محتوای ملی- قومی در کتب فارسی متوسطه ی اول در بازیابی و رشد هویت ملی و قومی |
محمد رمضانی |
پذیرفته شده |
| 44 |
1361-6LITERATURECONF (R1) |
بررسی نقش تکیه و مکث و تاثیر آنها بر درستخوانی اشعار کتابهای فارسی دوره دوم متوسطه |
ماهان افتخاری، علی ربانی، علی اکبر کمالی نهاد |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 45 |
1089-6LITERATURECONF (R3) |
بررسی نگرش کارآفرینی در کتاب های فارسی دوره متوسطه اول |
حمیدرضا هادی زاد، حافظ علیدوست پهمدانی، محمد خان باباپورساسی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 46 |
1223-6LITERATURECONF (R3) |
بررسی نمود مولفۀ هویت ملی از نوع تاریخی در کتب فارسی مقطع متوسطۀ اول |
ناصر کاظم خانلو، زهرا ابوالحسنی سورک، شهناز ولی پور هفشجانی |
پذیرفته شده |
| 47 |
1002-6LITERATURECONF (R1) |
بررسی و تحلیل تطبیقی مفهوم ضرب المثلهای فارسی با ترکی آذری در کتب فارسی و نگارش متوسطه اول |
ربابه داهیم، توحید اعجازی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 48 |
1122-6LITERATURECONF (R1) |
بررسی و تحلیل محتوایی- ساختاری گنج حکمتهای کتاب فارسی یازدهم |
امیرعباس فتوحی اردکانی، محمدسعید رضایی شورکی |
پذیرفته شده |
| 49 |
1372-6LITERATURECONF (R1) |
برسی تطبیق متون غنایی برای کتب درسی متوسطه با سن وفهم دانش اموزان |
حمیده آسور، فاطمه جعفری کمانگر |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 50 |
1050-6LITERATURECONF (R1) |
پیامهای پنهان، یادگیری آشکار: نقش پیامهای فرامتنی در کتاب فارسی چهارم دبستان از منظر روانشناسی شناختی |
میلاد موحدی راد، نفیسه ایرانی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 51 |
1280-6LITERATURECONF (R4) |
: تاثیر داستانهای قرآنی در تقویت مهارت درک مطلب در آموزش فارسی دانش اموزان ابتدایی |
مرضیه شم ابادی، بی بی زینب حسینی |
پذیرفته شده |
| 52 |
1283-6LITERATURECONF (R2) |
تاثیر متقابل دو زبانگی و زبان سواد آموزی در فرآیند یادگیری دانش آموزان |
فاطمه فتحی زاد، مریم آزادی |
پذیرفته شده |
| 53 |
1147-6LITERATURECONF (R2) |
تاثیر متون خواندن بر راهبردهای نوشتن و طراحی تمرینهای نگارش؛ بررسی موردی کتابهای نگارش متوسطه دوم |
زینب عرب نژاد |
پذیرفته شده |
| 54 |
1087-6LITERATURECONF (R2) |
تحلیل اخلاق حرفه ای معلم در مثنوی مولانا بر اساس مؤلفههای مدیریت بر خود |
محمد پاک نهاد، معصومه افشار، حمیدرضا سیف |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 55 |
1282-6LITERATURECONF (R2) |
تحلیل ادبیات سفر در کتابهای فارسی متوسطه با رویکرد اثربخشی بر مهارتهای زندگی |
مسعود ناروئی، ایوب آچاک |
پذیرفته شده |
| 56 |
1398-6LITERATURECONF |
تحلیل بازتاب مؤلفههای ادبیات پایداری در کتب فارسی دوره متوسطه دوم و نقش آن در ترویج فرهنگ مقاومت |
فاطمه ملک تبار، هانیه حاجی تبار |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 57 |
1370-6LITERATURECONF (R3) |
تحلیل بازنمایی ارزشهای اخلاقی شخصیتهای شاهنامه در کتابهای فارسی دوره متوسطه دوم |
امیرمحمد مکرمی، علی عودی، مهدی قلیپور، زبیده سورتیجی، حمزه رباطی |
پذیرفته شده |
| 58 |
1405-6LITERATURECONF (R1) |
تحلیل برنامه درسی فارسی دوره ابتدایی بر پایه ماتریس «SWOT» با رویکرد تماتیک |
سیده هما عقیلی، ام البنین احمدی حاجی |
پذیرفته شده |
| 59 |
1284-6LITERATURECONF (R1) |
تحلیل تصویرسازی کتاب فارسی پایۀ دوم ابتدایی بررسی تعادل بصری و انطباق محتوایی |
ناصر کاظم خانلو، نگار مرادپور |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 60 |
1384-6LITERATURECONF |
تحلیل جلوه های جنگ و صلح در کتاب فارسی(۳)پایه دوازدهم |
سیده ساجده عزیزی مرزناکی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 61 |
1179-6LITERATURECONF (R2) |
تحلیل دوبُعدی محتوای کتاب فارسی پایۀ دوازدهم بر اساس مدل بازنگریشدۀ بلوم (اندرسون و کراثول، ۲۰۰۱) |
فاطمه رضایی |
پذیرفته شده |
| 62 |
1045-6LITERATURECONF (R1) |
تحلیل زیبایی شناسی و التذاذ ادبی متون درسی کتب فارسی پایه یازدهم |
مبینا قانقرمه، معصومه رجائی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 63 |
1042-6LITERATURECONF (R3) |
تحلیل ساختاری شعر «خوان هشتم» اخوانثالث: رویکردی پژوهشی برای آموزش شعر معاصر در کلاس درس |
احمد خلیلی، زبیده سورتیجی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 64 |
1065-6LITERATURECONF (R2) |
تحلیل شعر حافظ با روش پژوهش"با صدای بلند فکر کردن" راهبردی در آموزش متون ادبی |
محمد پاک نهاد، محمدرضا مصطفی پور |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 65 |
1199-6LITERATURECONF (R2) |
تحلیل کارکردهای دستوری- معنایی ابزارهای انسجام در کتاب درسی فارسی پایۀ دهم براساس چارچوب زبانشناسی نقشگرای هلیدی |
زهراسادات حسینی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 66 |
1401-6LITERATURECONF |
تحلیل متون کتاب ادبیات پایه دهم از منظر چیستی معنای زندگی از دیدگاه ارسطو |
الینا عباسی، محمد علی نوری خوشرودباری |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 67 |
1271-6LITERATURECONF |
تحلیل محتوای رباعیات خیام در استخراج راهبردهای مدیریت استرس مدیران مدارس |
ندا ابراهیمی مقدم |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 68 |
1410-6LITERATURECONF |
تحلیل محتوای ستایش و نیایش کتب فارسی متوسطه اول و بازتاب احتمالی آن در جهانبینی دینی دانشآموزان |
فاطمه زهرا خطیبی، بهار قرباننژاد زواردهی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 69 |
1295-6LITERATURECONF (R3) |
تحلیل محتوای فارسی دهم با تاکید بر مفهوم مسئولیت اجتماعی براساس هرم مسئولیت اجتماعی کارول |
سعید باجووند، سهیلا عموری |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 70 |
1150-6LITERATURECONF (R1) |
تحلیل محتوای کتاب فارسی پایه اول ابتدایی برمبنای میزان فعال بودن یا غیرفعال بودن محتوا با استفاده از الگوی ویلیام رومی |
سارا عابدی کوشکی، محمدطاها اصغری، علی ملایی |
پذیرفته شده |
| 71 |
1003-6LITERATURECONF |
تحلیل محتوای کتاب فارسی پایه چهارم ابتدایی براساس شاخص ویلیام رومی و شاخصهای سنتی خوانایی )گانینگ و کلوز( |
فرشید رستم زاده، شهلا مصطفوی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 72 |
1296-6LITERATURECONF |
تحلیل محتوای کتاب فارسی پایه نهم بر اساس مولفههای تربیت اجتماعی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش |
حسنا فضائلی، بهار قرباننژاد زواردهی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 73 |
1016-6LITERATURECONF (R1) |
تحلیل محتوای کتاب فارسی ششم از دیدگاه توجه به مولفه های تربیت سیاسی |
محمد مهدی نامی، حسن حاجی زاده اناری، سید رمضان عقیلی |
پذیرفته شده |
| 74 |
1396-6LITERATURECONF |
تحلیل محتوای کتاب فارسی هفتم باتاکید بر مفاهیم معنوی و اخلاقی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی |
کوثر کلیجی، محمد علی نوری خوشرودباری |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 75 |
1177-6LITERATURECONF (R2) |
تحلیل محتوای کتاب فارسی هفتم چاپ 1404 بر پایه هوش اخلاقی |
لیلا رستگار |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 76 |
1056-6LITERATURECONF (R1) |
تحلیل محتوای کتب فارسی دوره اول ابتدایی بر اساس مولفه های تفکر فلسفه برای کودکان با تاکید بر نظریه لیپمن |
هانیه ایمانی، مصطفی ولی زاده |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 77 |
1112-6LITERATURECONF (R2) |
تحلیل و بررسی تلمیحات قرآنی در شعر ستایش عطار نیشابوری در پایه دهم انسانی |
رمضانعلی تقی زاده چاری، محمدرضا اصغری کیاسری، امیرمحمد خیرالله پور، عسکری اصغری گنجی، علیرضا خلیلی اسبوعی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 78 |
1356-6LITERATURECONF (R2) |
تحلیل و بررسی قابلیت های هوش مصنوعی در حوزۀ علم عروض فارسی |
سعید باجووند، ستایش قنواتی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 79 |
1286-6LITERATURECONF (R1) |
تحلیل و بررسی کنش گفتاری کتاب فارسی یازدهم متوسطه |
عبدالرضا فتاحی دهکردی، علی ربیعی |
پذیرفته شده |
| 80 |
1226-6LITERATURECONF (R1) |
تحلیل و مقایسهی محتوای بخش عروض در دو کتاب درسی: ادبیات فارسی 1(نظام قدیم) و کتب علوم و فنون ادبی (نظام جدید) |
شکیلا نوراله نیا |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 81 |
1281-6LITERATURECONF (R2) |
تحلیلی آسیب شناسانه بر محتوای کتاب های فارسی دورۀ دوم متوسطه با رویکرد ایران شناسی |
علی اکبر کمالی نهاد، مریم حق شناس |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 82 |
1126-6LITERATURECONF (R3) |
تحلیلی انتقادی بر شیوة آموزش شگرد بلاغی تکرار در کتاب علوموفنون(1) |
سیده محبوبه مقیمی، سیدمجید مقیمی |
پذیرفته شده |
| 83 |
1227-6LITERATURECONF |
چالشهای آموزش زبان و ادبیات فارسی به دانشجویان غیرزبانی: نگاهی تطبیقی به آموزش زبان و ادبیات انگلیسی به دانشجویان رشته های دیگر |
کبری مرادی، شهره سادات سجادی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 84 |
1394-6LITERATURECONF |
چالشهای اجتماعی و فرهنگی آموزش زبان و ادبیات فارسی در عصرحاضر شهر شیرگاه |
سید پارسا رازقی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 85 |
1000-6LITERATURECONF (R2) |
چگونه توانستم مهارت روان خوانی را در دانشآموزان کلاس سوم ابتدایی تقویت کنم؟ |
فاطمه سادات امیرفخریان |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 86 |
1306-6LITERATURECONF (R1) |
راهبردهای عملی تقویت درک مطلب: گذر از خواندن منفعلانه به درک فعالانه در کلاس های فارسی ابتدایی |
امیر پوراحمدعلی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 87 |
1162-6LITERATURECONF (R1) |
راهنمای عملیاتی تدریس فعال فارسی در دوره ابتدایی: الگویی برای پرورش خلاقیت دانشآموزان در عصر دیجیتال |
ریحانه دهقانی، مرضیه بیابانکی |
پذیرفته شده |
| 88 |
1115-6LITERATURECONF (R1) |
سرقت ادبی دیجیتال از طریق هوش مصنوعی و راهکارهای آموزشی معلمان برای مقابله با آن |
صبا روزبهانی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 89 |
1030-6LITERATURECONF |
طراحی الگوی برنامه درسی ادبیات فارسی در دوره متوسطه دوم |
طیبه تجری، فاطمه دهقان |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 90 |
1139-6LITERATURECONF (R2) |
عوامل بیعلاقگی دانشآموزان به دستور زبان فارسی و راهکارهای بهبود آن |
سعیده قندی، هما مولائی، مهدی صفری |
پذیرفته شده |
| 91 |
1149-6LITERATURECONF (R2) |
کاربرد تصویر سازی در کتاب فارسی |
آرشام نورمحمدپور عمرانی، سیده ملیحه هاشمی سلیمی، امیرحسین رجب پور شوبی |
پذیرفته شده |
| 92 |
1411-6LITERATURECONF (R1) |
کاربست اشعار مثنوی مولانا از منظر روش تدریس مشارکتی یا همیاری |
روح الله کریمی نورالدین وند، امین بنی طالبی دهکردی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 93 |
1048-6LITERATURECONF (R1) |
کاربست فناوریهای نوین (پادکست و کتاب صوتی) در تدریس ادبیات |
سلیمه دارائی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 94 |
1210-6LITERATURECONF (R2) |
کاربست فناوریهای نوین در بهبود کیفیت آموزش زبان و ادبیات فارسی |
مریم سادات فخیم پور، ندا صباغیان، مهدیه سادات میرجلیلی |
پذیرفته شده |
| 95 |
1037-6LITERATURECONF (R1) |
کاربست هوش مصنوعی مولد در آموزش خلاق نوشتار فارسی؛ از تصحیح هوشمند تا همنگارش متنی |
امیرحسین توانگر، محمد روشن، راضیه جمشیدی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 96 |
1200-6LITERATURECONF (R1) |
کارکردهای آموزشی و تربیتی تمثیلهای شعری پروین اعتصامی (با تاکید بر آموزش مدرسهای) |
مریم محمودی نوسر |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 97 |
1377-6LITERATURECONF (R2) |
لزوم بازنگری ارزشیابی درس نگارش با تأکید بر نقش روبریک تحلیلی در ارتقای خودتنظیمی و شفافیت بازخورد |
زینب زرهانی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 98 |
1399-6LITERATURECONF |
مطالعه تحلیلی محتوای فصل سبک زندگی کتاب فارسی دوره متوسطه اول |
فاطمه دیوسالار، معصومه دیوسالار |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 99 |
1351-6LITERATURECONF |
مفهوم عشق در ادبیات فارسی متوسطه اول |
فاطمه بافکار، محمد علی نوری خوشرودباری |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 100 |
1408-6LITERATURECONF |
مقایسه اثربخشی آموزش سنتی و آموزش چندرسانهای بر یادگیری درس فارسی میان دانش آموزان پایه هفتم مدرسه فردوسی شهرستان گلوگاه |
علی صیدانلو |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 101 |
1276-6LITERATURECONF |
مقایسه روشهای آموزش زبان فارسی و زبان عربی در نظامهای آموزشی ایران و کشورهای عربی |
معصومه شصتی |
پذیرفته شده |
| 102 |
1228-6LITERATURECONF (R1) |
مقایسه نمود عرفان در کتابهای فارسی نظام قدیم و جدید آموزشی |
سمانه جعفری، یاسمین باطنی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 103 |
1213-6LITERATURECONF |
مقایسۀ نمود شعر معاصر در کتابهای فارسی نظام قدیم و جدید آموزشی |
سمانه جعفری، عارفه عارفی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 104 |
1382-6LITERATURECONF |
میزان پایبندی فصول "ادبیات غنایی" کتب فارسی متوسطۀ دوّم به "ساحتهای زیباییشناسی و هنری" سند تحوّل بنیادین آموزش و پرورش |
مهدی قمری |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 105 |
1038-6LITERATURECONF (R2) |
نام و عنوان مقاله : داستان و عناصر داستانی و بررسی آنها در کتاب فارسی متوسطه دوم / پایه دوازدهم |
رکسانا جلالی نژاد، حنیف صادقی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 106 |
1238-6LITERATURECONF |
نسخه اصلاح شده مقاله «درسهای چالشبرانگیز برای تدریس در کتاب فارسی دوم دبستان از دیدگاه آموزگاران (چالشها و راهکارها) » |
ناهید دهقانی، فاطمه دهقانی |
پذیرفته شده |
| 107 |
1353-6LITERATURECONF (R2) |
نظریه تداعی و کارکرد آن در کلاس درس انشا |
بهاره فضلی درزی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 108 |
1013-6LITERATURECONF (R2) |
نقد و بررسی رنگ در شعرهای فارسی دورۀ ابتدایی |
مهدی احمدی خواه، علی محمد سهراب نژاد، بهنام یاسمی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 109 |
1375-6LITERATURECONF (R1) |
نقد و تحلیل محتوای علوم فنون پایه دهم، یازدهم و دوازدهم |
زکریا علیان، یدالله عابدی نهرخلجی |
پذیرفته شده |
| 110 |
1041-6LITERATURECONF (R3) |
نقدی بر اشعار آیینی ولایی در کتابهای فارسی اول متوسطه |
سیده اعظم حسینی |
پذیرفته شده |
| 111 |
1348-6LITERATURECONF |
نقدی بر چهرة نیما در کتابهای فارسی دورة متوسطه |
سیده زهرا میررضایی، فاطمه عباسپور |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 112 |
1102-6LITERATURECONF (R1) |
نقدی بر گزینش و سازماندهی مطالب حماسی در کتابهای فارسی دبستان، متوسطة اول و متوسطة دوم |
اصغر شهبازی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 113 |
1239-6LITERATURECONF |
نقدی بر محتوای آموزش سبکشناسی در دوره متوسطه |
سمانه جعفری |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 114 |
1189-6LITERATURECONF (R1) |
نقش آموزش ادبیات فارسی در شکلگیری «هویت ملی» و «قومیتی» از منظر نظریههای ناسیونالیسم |
فضل الله رضایی اردانی، محمد ابراهیم فاضلی شورکی، سید ابوالفضل بنی فاطمی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 115 |
1049-6LITERATURECONF (R3) |
نقش آموزشی هنر تصویرگری با محوریت رنگ، در شعرهای فارسی چهارم دبستان |
فاطمه بیدختی |
پذیرفته شده |
| 116 |
1217-6LITERATURECONF (R1) |
نقش اشعار حماسی کتب فارسی متوسطه اول و دوم در بازتاب فرهنگ ایرانی |
زینب عرب فیروزجایی، فاطمه جعفری کمانگر |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 117 |
1080-6LITERATURECONF (R3) |
نقش تداخل زبانی در بروز خطاهای نحوی فارسی در بین دانش آموزان ترکمن |
حسن بشیرنژاد، سمانه جعفری، امان گل پران دوجی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 118 |
1350-6LITERATURECONF (R2) |
نقش دانش تخصصی آموزش و قصهگویی در تقویت سواد خواندن و نوشتن دانش آموزان دوره ابتدایی |
مبینا صادق نژاد |
پذیرفته شده |
| 119 |
1079-6LITERATURECONF (R2) |
نقش فنآوری و هوش مصنوعی در آموزش زبان و ادبیّات فارسی |
محمّدامین احسانی اصطهباناتی |
پذیرفته شده |
| 120 |
1029-6LITERATURECONF (R1) |
نقش کارورزی در توانمندسازی معلمان زبان و ادبیات فارسی برای تدریس مؤلفهی «انشاء و نوشتن خلاق» |
غلامرضا هاتفی مجومرد، محمد ابراهیم فاضلی شورکی، امیر حسین کارگرشورکی، ابوالفضل فلاحپوری |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 121 |
1308-6LITERATURECONF (R1) |
نقش هوش مصنوعی در آموزش سبک شناسی دوره دوم متوسطه |
سعید باجووند، فاطمه سعیدی |
پذیرفته شده |
| 122 |
1009-6LITERATURECONF (R1) |
نگاهی به معشوق در ادبیات شفاهی استان کهگیلویه و بویراحمد (تحلیل و بررسی درس آزاد در کتب فارسی دوره متوسطه) |
سید برزو جمالیان زاده، صفی الله رمضانخانی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 123 |
1046-6LITERATURECONF (R3) |
نمادباکارکردهای میان رشتهای و بررسی وتاثیر آن در آموزش ادبیات دوره متوسطه دوم |
زهرا ایرانمنش، مژده شفیعی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 124 |
1090-6LITERATURECONF (R1) |
هوش مصنوعی و آموزش |
حسین حسن رضایی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 125 |
1015-6LITERATURECONF (R4) |
واکاوی تاثیر واژگان پایه ومیزان کارایی آن دربهبود خوانش و درک اشعار کتب فارسی دوره ابتدایی |
مهین شمسایی، حسن بیننده، معصومه وطن پرست |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 126 |
1024-6LITERATURECONF (R1) |
واکاوی روشها و راهبردهای نوین در آموزش زبان و ادبیات فارسی |
محمد احمدی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 127 |
1028-6LITERATURECONF (R1) |
واکاوی روش ها و راهبردهای نوین در آموزش زبان و ادبیات فارسی |
محمد احمدی |
پذیرفته شده |
| 128 |
1391-6LITERATURECONF |
واکاوی مؤلفههای تربیت اخلاقی در کتاب فارسی دوم دبستان با اتکا بر نظریه مراحل اخلاقی کلبرگ |
رقیه زردکلاه ماهانی، زینب بنی اسدی، ایدا ابراهیمی شاه ابادی |
پذیرفته شده |
| 129 |
1307-6LITERATURECONF (R2) |
واکاوی مقوله هاومولفه های آموزشی مرتبط با کودکان دوزبانه |
حمزه آبار، زینت مشایخ |
پذیرفته شده |
| 130 |
1113-6LITERATURECONF (R2) |
واکاوی نقش دورههای کارآموزی و کارورزی در رشد و توانمندسازی حرفهای معلمان ادبیات فارسی |
مقداد رضی دونچالی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 131 |
1145-6LITERATURECONF (R1) |
یادگیری معکوس حلقة گمشده در آموزش ادبیات دانشگاهی |
مرتضی قاسمی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |